Miksi jokainen hotelli tarvitsee paikan päällä turvallisuuden

STR Globalin (Smith Travel Research) mukaan Yhdysvaltain vieraanvaraisuusala tarjosi majoitusta yli viidelle miljoonalle matkailijalle yli 53,5 tuhannessa kiinteistössä koko maassa vuonna 2015. Amerikkalaiset ovat enemmän kuin halukkaita keräämään 185 miljardia dollaria vuosittain matkustusmukavuuden ja nautinnon vuoksi. Mutta he odottavat vastineeksi laatua, mukavuutta ja mikä tärkeintä, huoletonta hotelliturvallisuutta. Useimmat ammatilliset majoitukset tarjoavat turvallisuuden kannalta hyväksyttävän tason, mutta riittävätkö ne tänä päivänä? Äskettäisessä Las Vegasin katastrofissa on kiinteistöjen omistajia ja matkailijoita, jotka esittävät itselleen juuri tämän kysymyksen. Onneksi on olemassa joitain yksinkertaisia ​​ratkaisuja, jotka voivat auttaa varmistamaan yrityksesi ja asiakkaidesi turvallisuuden.

Arvioi sijainti ja paikallinen rikollisuus

Kaikki yritykset eivät ole varkauden tai rikoksen tukikohtia. Mutta molemmilla on taipumus tulla aaltoina. Tarkista paikalliset poliisiraportit ja SBA, jotta pysyt ajan tasalla paikallisesta rikollisuudesta yrityksesi sijaintipaikassa. Pienimpien ponnistelujen lisäksi menee pitkälle asiakkaiden tyytyväisyyteen, mutta se auttaa sinua myös päättämään tarvittavista turvatoimenpiteistä.

Varmista, että asiakaspalvelutiimisi priorisoi turvallisuutta

Kaikkien hotellien etupuolen henkilökunta ylläpitää asiakkaan ensimmäistä asennetta. Mutta asiakkaiden todellisen suojan varmistamiseksi on oltava rajoituksia tai ainakin protokolla. Vaikka avainkortit, henkilökohtaiset tavarat ja valet-liput eksyvät, on välttämätöntä käyttää turvallisuustoimenpiteitä sen varmistamiseksi, että vaihtoa pyytävä henkilö on todellinen tarvitseva asiakas. Oikeat paikan päällä olevat tietoturvaratkaisut voivat tehdä tästä tehtävästä helppoa.

Vaatii ympäri vuorokauden tapahtuvaa teknistä varmuuskopiointia

Hotellin työntekijöilläsi on aina oltava perusturvakoulutus ja he tietävät protokollan hätätilanteessa. Se ei kuitenkaan yksinään riitä varmistamaan nykyaikaisten yritysten turvallisuutta. Paikan päällä olevat turvakamerat ja viestintälaitteet voidaan helposti asentaa varmuuskopiointia varten. Teollisuuskeskukset voidaan kytkeä ympäri vuorokauden ympäri ja heti valmis ottamaan yhteyttä paikallisiin viranomaisiin, jos ilmenee ongelmia. Ympärivuorokautinen videovalvonta auttaa myös hillitsemään pikkurikollisuutta, jotta asiakkaasi tuntevat olonsa mukavaksi ja varmaksi palataksesi toimipisteeseesi ja tarjoamaan suusanallista mainontaa. Ja se tekee ihmeitä lopputuloksellesi.

Palkkaa koulutetut ja kokenut vartijat

Perusturvaprotokolla ja tekniikan varmuuskopiot ovat aina liiketoiminnan tärkeitä tietoturvakomponentteja. Mutta kun kyse on vieraanvaraisuudesta, joka luottaa yksinomaan aktiiviseen ja uusiutuvaan asiakaskuntaan, ylimääräinen henkilökohtainen puolustuslinja voi tehdä tai rikkoa yrityksen. Rikollisuus on huolenaihe kaikille yrityksille, mutta 60% tuomituista henkilöistä myöntää välttävänsä rikollista toimintaa, kun uhrit tai turvallisuushenkilöt ovat aseistettuja. Aseiden käyttö on jatkuva argumentti koko maassa, mutta ne ovat tärkeitä 2,5 miljoonan rikoksen estämisessä vuodessa. Ja useimmissa tapauksissa niitä ei tarvitse koskaan ampua ja loukkaantumisia vältetään.

Koulutetut ja kokenut vartijat tarjoavat ensimmäisen ja viimeisen puolustustason jokaiselle hotellille tai vieraanvaraisuudelle. Pukeutuneena ylös tai alas, vartijasi voivat joko tarjota perinteisen virkapukuisen puolustuksen tai jopa sulautua toimiston vieraana. Korner Security voi tarjota erikoistuneen ryhmän täysin koulutettuja ja kokeneita vartijoita tai yksinkertaisesti yhden tai kaksi erityistarpeisiin. Ja koska monilla vartijoilla on aiempaa sotilaallista tai muuta taktista kokemusta, voit olla varma, että yrityksesi on aina parhaissa mahdollisissa käsissä.